sobota, 20 lutego 2010

Nie lubię sprzedawać



Ja też nie lubię. I nie lubię też, kiedy ktoś chce mi coś sprzedać. Bardzo natomiast lubię kupować. Szczególnie lubię kupować produkty wysokiej jakości. I podobnie jak ja, lubi to mnóstwo ludzi.

Dlatego nasza działalność to nie jest zwykłe sprzedawanie. Zamiast sprzedawać, lepiej jest stwarzać okazje do zakupu towaru wysokiej jakości, który jest im potrzebny, przydatny. Który może rozwiązać jakiś konkretny problem i zaspokoić konkretną potrzebę zdrowotną - dotyczącą wysokiej jakości życia oraz urody. 


Jak wielu osobom powiedziałeś o produkcie lub usłudze i wskutek czego ONI TEZ tego używają?
Jak wiele razy w życiu powiedziałeś komuś o tym,ze w pewnym sklepie jest promocja na super sprzęt? Ilu osobom poleciłeś swojego mechanika samochodowego? Ile razy w życiu chwaliłeś znajomemu jakąś firmę, produkt, usługę? Jak wiele osób z Twojego otoczenia skorzystało z takich towarzyskich rekomendacji?
Nic nikomu nie sprzedając, spowodowałeś, że ktoś coś kupił.

Jeżeli naprawdę nigdy nikomu nic nie poleciłeś na zwykłej, towarzyskiej stopie, nie chcesz tego robić ani nawet spróbować, to nie jest to propozycja dla Ciebie. Nie zaczynaj tej działalności. Możesz z zadowoleniem skorzystać z planu rabatowego, jaki oferuje firma z którą współpracujemy, ale z działalności nie będziesz zadowolony. Specjaliści twierdzą, że człowiek dzieli sie swoim zadowoleniem spontanicznie, sam z siebie, z grupa średnio 10 osób. Zatem jeżeli ZDARZYŁO Ci sie polecić coś komuś, to wiedz, ze ten ktoś również to zrobił. I ten następny również. Część tych osób coś w wyniku tego kupiło.

Poza Twoja świadomością i kontrola powstał mniejszy lub większy przepływ gotówki. I nigdy sie nie dowiesz, nawet sie nie zastanawiaj nad tym... ...ile pieniędzy zarobiły firmy, które komuś poleciłeś

Proponuje Ci układ, dzięki któremu będziesz wynagradzany za rekomendacje solidnej firmy i dobrych produktów. Każdy klient i każdy polecający jest rejestrowany. Wiadomo, kto, z czyjej rekomendacji i co zakupił. Jesteśmy wynagradzani za rekomendacje. Im skuteczniej rekomendujemy, tym lepiej zarabiamy.

Innymi słowy, budujesz sieć konsumentów/konsultantów. Firma Tiens płaci Ci procent od obrotu dokonywanego przez cały zainicjowany przez Ciebie rynek.

Wyobraz sobie dla przykładu, że każda osoba mieszkająca w Twoim mieście każdego dnia rano parzy Herbatę antylipidowa ,a Ty z każdego opakowania otrzymujesz od 7,00 do 15,00 A gdybyś takich produktów miał do dyspozycji kilkanaście, z czego niektóre dają Ci dochód rzędu kilkuset złotych?

Pierwszy sekret skutecznego działania - informować zamiast namawiać

Pewnie słyszałeś, ze ktoś pracujący w podobnym systemie jest niezadowolony z efektów. Prawie na pewno popełnia on jeden z podstawowych błędów, probując za wszelka cenę PRZEKONAĆ tych, których to nie interesuje.

Kto z nas lubi być przekonywany?
Sekret polega na tym, aby:
* poinformować odpowiednia ilość osób w przystępnej - prostej, eleganckiej i przyjemnej formie
* pozwolić im zdecydować, czy i co chcą z ta informacja zrobić
* dać możliwość zakupu tym którzy tego zechcą
* pozwolić działać statystyce

Co konkretnie otrzymasz przystępując do współpracy?
* Dostęp do materiałów informacyjnych współpracującej z nami firmy
* Dostęp do szkoleń, warsztatów przydatnych w naszej pracy
* Dostęp do obecnych i przyszłych narzędzi przydatnych w budowie Twojego biznesu
* Moja osobista pomoc w planowaniu, spotkaniach, prezentacjach i innych działaniach.
Współpraca z Tianshi
Marketing Tianshi może być traktowany jako MARKETING INFORMACYJNY - nie sprzedaje sie produktów,
Promuje sie tylko ofertę ,informuje o produktach.
Jest to MARKETING KLUBOWY - zrzesza osoby, które podpisują Umowy Klienta z Tianshi po to, by kupować dla siebie .Jest to możliwe ponieważ na pozycji Klienta nie ma obowiązku dokonywania zakupów w wyznaczonym czasie.Klienci wyższych stopni 6* kiedy chcą otrzymywać bonusy z zakupu sieci w danym miesiącu powinni wykupić produkty na wartość 50$.W innych wypadkach nie jest obowiązkowy,dlatego możemy skoncentrować sie na budowie struktury,bo nie musimy na sprzedaży.

Jest MARKETINGIEM KUMULACYJNYM - zakupy własne i grupy dodają sie, stopnie liderskie uzyskuje sie suma dodawanych z miesiąca na miesiąc zakupów - od momentu pierwszego zakupu, a nie comiesięcznym zliczaniem i "zerowaniem". Z raz osiągniętej pozycji "nigdy sie nie spada". Każdy, nawet najmniejszy zakup pozostaje na stale w komputerach TIANSHI i jest cegiełka, która kiedyś zapracuje na nasz sukces

Od pozycji Brązowego Lwa partycypuje sie w zysku Korporacji Tianshi wypracowanym i wygenerowanym z pracy wszystkich struktur na całym świecie Możliwe bardzo szybkie osiągnięcie wysokich bonusów od momentu skumulowania zakupów własnych na kwotę 300$ łącznie - 20% z sieci. W innych marketingach sieciowych, żeby osiągnąć pozycje "21%" czy "24%" z sieci, musi być w danym miesiącu wygenerowany obrót wielkości często paru tysięcy dolarów.

53% wartości towaru wraca do sieci w formie wynagrodzeń. Pod tym względem (czyli procentowego stosunku wypłat do wartości obrotu) Korporacja TIANSHI wyrażania sie wśród firm marketingu sieciowego. Stabilny dochód na wyższych pozycjach Klienta: zakupy nie sa przymuszane, Ta sytuacja daje pewność stałych, niezmiennych i stale wzrastających dochodów. Tworzymy w ten sposób własną organizację dystrybucyjną. To z ilu poziomów osób, będacych w naszej organizacji, będziemy mieli ten zysk oraz jaka będzie jego wysokość, zależy od planu marketingowego danej firmy.

Obecnie, dystrybucja towarów i usług w systemie MLM prowadzi ok. 3600 firm na całym świecie. W systemie tym działa ok. 47 min ludzi uzyskujących łącznie obroty ok. 85 mld $. W Japonii 80% dystrybucji produktów i uslug jest prowadzone w tym właśnie systemie. Przewiduje sie, ze do końca obecnego dziesięciolecia 50-60% towarów i uslug bedzie sprzedawane w systemie MLM.
Spośród 500 tys. amerykańskich milionerow 20% (100 tys.) uzyskało swoje dochody w systemach MLM
Wszystko zależy od Ciebie!
Zapytaj
. div id='flakpress_1'/>

0 komentarze: